WETENSCHAPPELIJK GETEST

Het New York University College of Dentistry, Bluestone Center of Clinical Research (U.S.A.) voerde een studie uit over de effectiviteit van de Rolly op gebied van het verwijderen van tandplak en bevestigde dat:

Rolly is – na de traditionele tandenborstel met tandpasta –  de meest effectieve manier op tandplak te verwijderen.

 

Het schone en frisse gevoel na gebruik van de Rolly is hetzelfde als wanneer je een tandenborstel met tandpasta hebt gebruikt. De effectiviteit van de Rolly in het verwijderen van tandplak op verschillende plaatsen in de mond is getest. De Rolly heeft bewezen meer efficiënt te zijn dan kauwgum in het verminderen van tandplak in alle geteste gebieden.

EFFECTIVITEIT IN HET VERWIJDEREN VAN TANDPLAK

Tandenborstel0%
ROLLY0%
Mondwater0%
Kauwgum0%

VEILIG WANNEER PER ONGELUK DOORGESLIKT

Door middel van een TIM maag/darm model is nagebootst wat er gebeurd wanneer een Rolly per ongeluk is doorgeslikt en door de maag en darmen gaat. De test liet zien dat er geen stukjes van de Rolly achterblijven tijdens de doorgang van mond, maag en ingewanden. 

Dit onderzoek is uitgevoerd om de geschiktheid van de Rolly bij gebruik in de mond te controleren volgens de EG-wetgeving inzake voedsel Contact Material.

UNIEK IN DE WERELD

Rolly is uniek, er is niets in de wereld dat erop lijkt. Het idee voor de Rolly kwam van Michele Bernini (Rolly Brush CEO) en zijn vriend Dr. Tommaso Ravasini, President van “Studio dentistico Ravasini” , een van de toonaangevende orthodontieklinieken van Italië.  Rolly’s ontwerp werd tot in de puntjes bestudeerd en het beste materiaal werd uitgekozen voor de uitvoering. Alle onderzoeken werden binnen ons bedrijf uitgevoerd. En zo kwam een nieuw produkt tot leven, gemaakt voor de gebruikers van deze nieuwe tijden: mensen die veel reizen.
Praktisch, zakformaat en wegwerpen; het is ideaal om je tanden schoon te maken – haast net zo goed als een tandenborstel – maar veel beter dan kauwgum.

Waarom valt de Rolly op? Innovaties, onze nieuwsgierigheid en het geloof in het creëren van steeds betere produkten die voldoen aan de behoeften van onze consumenten.